Den luktade regnvatten...

Kom hem typ klockan 1 efter idrottsdagen på Enskade IP.

Det var faktiskt ganska najs, okey jag hade intyg på att jag inte behövde springa 800 meter men jag var
med på allt annat.
Faktiskt!

Först var det som sagt 800 meter och jag stog och skrev upp allas tider, sedan var det dags för 100 meter och längdhopp. 100 meter gick väl okey men längdhopp är verkligen inte min grej. Varje gång jag kom springande och närmade mig avsattsen skrek jag "Jag vill inte det här!!!", haha.

Sedan var det lunch och min matsäck var superb.

Efter lunchen var det kulstötning (vilket är en av mina "starkaste" grenar, men jag är inte bäst!), efter kulstötningen var det höjdhopp (I suck!) så jag försökte inte så länge.

Istället slappade jag med mina homies på den stora madrassen som luktade regnvatten.

När klockan sedan var runt 12.30 drog vi oss till T-banan för att bege oss hem. Jag vinkade av alla mina kompisar vid Tekniska och fortsatte på tuben till Universitetet med min kära granne Marus.



När jag hade sagt hejdå till honom gick jag till my house och tittade lite på tv, och nu är jag här!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0