The day

Dagen började med historia, vi tittade på filmen Amistad som handlar om slaveriet.



Sedan bar det av till Liljanskogen för att springa 3 kilometer för barncanserfonden, 20 kronor skänkte jag.

Efter idrotten var det franska, fett lätt läxförhör vi hade. Jag har börjat gilla franska igen...(oooj).
Lunchen kom sedan, det var äcklig soppa så jag åt macka. Yummie!



Slöjden kom sedan och vi fortsatte på våra broderier och jag började på konturerna.
Där efter hade vi engelska och vi gick igenom ett nytt kapitel och hade läxförhör, fan att ja inte pluggade lite mer på texten asså...

Sista lektionen var tyska C, gick bra...vi hade muntligt läxförhör (me like!).

Det var skoldagen det!



Efter skolan följde jag min mamma till frisören och satt där och chillade ett tag innan jag gick till T-snabben för att köpa lite middag innan träningen.

Middagen uppäten och klockan närmade sig 17.20, jag började gå mot buss 4. Där träffade jag Aida och vi åkte till träningen tillsammmans.

Träningen var okej men jag känner mig fortfarande helt lost, typ trött och dåsig...konstigt.
Efter träningen tittade jag och Aida in på poolhuset och körde lite singstar. yeah!



klockan blev snabbt nio och jag tog tuben hem.

Hahaha, (interngrej)!
Jag såg en snubbe på tuben som var aslik Pata!
Undrar om han fortfarande vickar, hoppas...

Aja, sedan hemma skrev jag på min redovisning och pratade i telefon med både Lotte och Patricia, trevligt trevligt.

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0