Tell me all the durt...

Har haft 2 underbara dagar, med min älskade bästis Patro, här hemma hos mig.

För att citera Patricia: Vi gjorde en massa skoj; fotade jättemycket som vanligt, hängde med ölkillar, spelade musik, åt mer än vad en mänsklig kropp borde klara av, snackade, snackade och snackade.

Sen kollade vi på massa filmer, bland annat American Pie.
Trodde att jag hade sett den första men tydligen hade jag inte sett hela...askul.
Den är nu en av mina favoritfilmer.



I alla fall, vi har haft det asnice, ibland behöver man verkligen en helg/några dagar då man bara umgås och har det roligt och slappar och pratar.

Som vi alltid brukar göra kollade vi i min bokhylla och hittade massa roliga tjejböcker som handlar om typ allt; känslor, kärlek, flörttips, killar you name it liksom.

Bland annat läste vi boken nedanför och en som heter Tjejboken typ. Haha, fettkul.



- Kaxiga tjejers guide till att få vad de vill ha.

Patro & Jag in action:



Jag och Patro


Patro med våra homies



Jag är törstig

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Patricia

YEAH POWERADE! :D

2008-09-13 @ 23:01:25
URL: http://aboutpatricia.blogg.se/
Postat av: Elin

yeah! fett nice!

2008-09-13 @ 23:12:20
URL: http://itselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0