Study like hell!

Hehehe, det var ju inte så farligt hela blodomloppet-grejen. Det värsta är att hålla isär alla blodplasmor och blodplättar och vita och röda blodkroppar samt antikropparna m.m.

Herregud!

Men aja, det kommer nog att gå bra...hoppas det i alla fall.

Jag har faktiskt hittat ett jättebra sätt för mig att plugga in, jag skriver ner typ allt som är viktigt sen läser jag in de, så slipper jag läsa i boken och läsa alla annan onödig skit. Fett bra!

Sen förhör jag mig själv lite och läser texten i boken en gång till, skiten kan juh ibland vara nödvändig att vet nått om... troligtvis inte men ehh ändå.

Hoppas att ni inte pluggar ihjäl er kompisar <3

Kommentarer
Postat av: Suuuussaaannaa

Jo, jag har pluggat ihjäl mig denna kväll och sitter fortfarande och pluggar inför fysik-prov imorn :( <3<3

2008-09-11 @ 23:22:42
Postat av: Elin

Suuuussaaannaa: Men lilla gumman :( lycka till <3<3

2008-09-12 @ 09:00:28
URL: http://itselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0