Slö eller bara trött?

Idag har jag inte gjort så mycket, hehe som vanligt...kastar jag bort mitt liv? :P

Jag vaknade klockan 10, eller Olof väckte mig genom att öppna dörren och skrika "GO' MORRON ELIN!".
Då var man vaken, ännu en ny dag...

Men slö som jag är gick jag inte upp utan låg kvar i sängen och väntade på bättre tider, och bättre tider kom klockan 10.40 då min älskade Säll ringde. Efter ett trevligt samtal med henne gick jag upp ur sängen mot min vilja.
Käkade frukost som bestod av fil och K-special flingor och lite russin. Gott!



Efter frukosten begav jag mig till mitt rum och satte mig och spelade lite gitarr, mycket trevligt.
Sedan slog jag mig ned bredvid min kära broder Axel och tittade på en film "Last day of summer". Intressant!



Efter lite emd slöande i soffan satte jag på Guitar Hero och lirade några låtar...

Sedan har jag bara strövat omkring här i huset och pendlat mellan att spela gitarr, spela piano, ligga på soffan och bara slappa. Men jag ansträngde mig faktiskt då jag tog en dusch och nu är jag lite piggare.

Snart ska jag bege mig ut för att hämta min kära Hilda som kommer hit idag o vi ska leva loppan!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0