Tacos mina friends, Tacos

Dagen började inte så bra...jag gick upp ur sängen. Suck.
- Käkade frukost och fixade iordning mig och tog cykeln till skolan.

Dagen var fortfarande inte så bra.

- Sen kom jag till skolan och träffade mina kompisar.

Dagen blev genast bättre.

- Vi hade engelska och gjorde roliga uppgifter där man skulle fylla i olika meningar med ord.

Det var stabilt.

- Alla gjorde vi oss redo inför en av de jobbigaste lektionerna på dagen...Svenskan, men till vår stora förtjusning var vår lärare typ sjuk så det blev en håltimme, yey!

Dagen var rätt så bra faktiskt.

Vi satt i korridoren och hade det väldigt roligt, skrattade mycket och livet lekte, jag fick mess av en trevligt person och det var nice.

Dagen var väldigt bra.

Det blev lunch...maten var tro det eller ej god, messen fortsatte. Vi hade roliga konversationer jag och mina friends och det var mycket skrattande.

Dagen var otroligt bra.

Dagen fortsatte med matte som gick bra (förvånad!), sedan var det dags för biologi (som var okey). Efter biologin var det bild, och jag jobbade vidare på min framsida. Sedan när klockan närmade sig 3 drog vi till svensklektionen för att ha svenska, vi hade vikarie. Sedan hade vi klassråd och fick sluta 15 minuter tidigare, yey!

Dagen var nu underbar.

Sammanfattning av dagen (för dig som inte orkar läsa ovanstående):
En asbra dag, med mycket skratt!


Sååå...Tacos mina vänner för denna dagen <3



Översättning: Tacos=hemligt ord som bara jag och Patricia vet vad det betyder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0