Saknad


Jag har kommit på att jag saknar otroligt mycket/många saker/personer nu.
Tänker inte räkna upp allt/alla här för det blir lite pinsamt, men just nu längtar jag verkligen efter det/dem.

Jag saknar:
- Rix
- Sommarlov
- Mysig stämning
- Titta på stjärnorna
- Öppenhet
- Pure snälla männsikor
- När jag gick på dagis
- När ingen riktigt brydde sig om vad man hade på sig och hur man såg ut
- Massa personer som jag inte sett på ett tag
- Kärlek
- När skolan var rolig
- Dig

och sen lite andra stuff...

Kommentarer
Postat av: Patricia

Är "dig/lite andra stuff" en viss britt? Inte marus dårå, han e ju bara halv...men du vet vem jag menar ;)

2008-09-06 @ 22:05:12
URL: http://aboutpatricia.blogg.se/
Postat av: Elin

haha, kanske, eller lite i alla fall, men han ingår lite i titta på stjärnorna o mysigstämning :P

men dig, står för massa personer, bla. dig <3

2008-09-06 @ 22:12:31
URL: http://itselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0