Kvällen

Hilda kunde tyvärr inte följa med mig hem men vi ska träffas senare nästa vecka, längtar <3

Men istället hänkade Lotte på hem till mig och käkade middag här.
Till middag serverades klyftpotatis och fisk, väldigt gott!

Vi hade det väldigt roligt, Lotte (pervers som vanligt) drog lite pervo-skämt inför mina brorsor...pinsamt! Haha

När jag sedan hade sjutsat Lotte till Universitetet på min kära cykel slog jag mig ned framför tv:n...
Jag tittade på en film som heter Uptown Girl, väldigt bra faktiskt!





I en av puaserna i filmen hann jag städa mitt rum och jag känner mig väldigt stolt!
När filmen sedan var slut, gick jag hit till datorn för att kolla lite stuff.

Så, dagen blev väldigt bra även om det inte såg så ljust ut imorse, hehe.

Ha en trevligt kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0