Knas

Nu sitter jag med mina friends och har det skoj.

Har precis lyssnat på Lotte som skulle beskriva en sak men jag och Susanna fattade ingenting då Lotte bytte samtalsämne minst 3 gånger under tiden. Sen att hon pratar i ultrarspeed hjäpler ju verkligen inte :P

Hon började prata om sitt armband som hon hade på armen och hur hon hade gjort det, sen helt plötsligt handlade det om hennes tekniklärare som pratar en blandning av engelska och svenska, när Susanna sedan frågar hur hon egentligen hade gjort armbandet fattade inte Lotte vad vi pratade om :P
Knas va det!

Hahahahaha, ni fattar säkert inte...men kul va det!

puss <3

Kommentarer
Postat av: Susanna :)

Haha jag fattar :P:P <3<3<3

2008-09-07 @ 20:23:56
Postat av: Elin

Hahaha, bra <3<3<3<3<3

2008-09-07 @ 22:47:20
URL: http://itselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0