It's gonna be a long long long, sunshiny day....

It's gonna be a long long long, sunshiny day....

Jahopp, idag har jag vart i skolan (som vanligt)...dagen började med vikarie i mitt C-språk tyska.

Sedan var det dags att ta sig till ÖIP för att ha idrott, även denna lektion hade vi vikarie. Ingen aning om var han heter men har kom från "lite här och där". När jag frågade vart "lite här och där" ligger sa han i typ Skåne och USA.



Så ehh nu vet vi det!

Sedan typ power walkade jag och Patricia tillbaka till skolan för att byta om innan my favorite lesson, MUSIK!

På musik fick vi välja en låt som vi ska lära oss på gitarr och sedan spela upp för musikläraren. Fett kul!
Berättar senare om vilken låt jag valde...



Efter musiken var det lunch, till lunch var det fisk med sås och potatismos.

Ganska gott faktiskt!

Sedan hade vi religion och vi (jag och Patricia) hade många frågor om Hinduism, judendom...you name it liksom!
Interngrej: Fett läskig kommentar E hade till dig Patro, haha. Stämmer ju ganska bra kan man säga, just go for it!

Religionen var över ganska snabbt och sedan var det dags för det som på vårt schema kallas "Profil" vi hade Biologi.
Biologi är ett av mina starka ämnen och jag gillar verkligen det men idag var det väldigt tråkigt, finns roligare säker liksom än blodomloppet och sånt.

Där efter hade vi svenska och vi fortsatte skriva på våra noveller, det gick bra.

När jag kom hem chillade jag och spelade gitarr.

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0