Godmorgon kära Sverige!

Godmorgon kära Sverige!

Vaknade klockan 10 imorse, gud va skönt det är att ha studiedag.
Kan man inte få ha det varje måndag? eller iaf varannan...
Som sagt, jag gick upp käkade frukost som bestod av ett glas Oboy' med en smörgås, ganska basic.
Uder tiden jag njöt av min frukost läste jag Svenska Dagbladet och bla. en asskön intervjuv med en av mina favoritsångare/songwriter Jason Mraz.

När frukosten var till ända drog jag mig upp till mitt rum och lirade lite på min gitar.
Älska gitar och sång, det kombinationen är så fin. Sen om man sitter runt en lägereld på rix tjaa då kan det inte bli bättre.

Efter mitt gitarspelande bestämde jag mig för att göra någonting nyttigt, jag satte mig för att skriva lite på min novell.
Känner att jag har fått till det nu, slutet är bra och väldigt öppet precis som det ska vara!

Så, nu sitter jag här och funtar på vad jag mer kan göra...ska nog göra mamma glad genom att sätta på en maskin tvätt!

Later...



Vet inte varför, men jag kände för att lägga upp en bild på svenska flaggan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kanske är en stolt svenne? :P

2008-09-29 @ 14:34:33
Postat av: elin

alltid ;)

2008-10-01 @ 15:47:27
URL: http://itselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0