Underbara killar

(Ett random inlägg, eller?)

Idag såg jag hur vissa killar i min klass kan vara så bra, aa typ underbart snälla.
De är inte alltid som man tror att de är, utan egentligen är de sådär snälla och gosiga som man vill att de ska vara hela tiden. Men på ett sätt är det ju bra att de inte hela tiden är "som vi vill ha dem", då kan vi ju inte längta efter det.

Killar är omogna typer som är agressiva...

Snälla, bevisa nu att ni kan fortsätta vara såhär underbara. Keep up the good work!

Jag sitterar tjejspelet som vi spelade idag "det finns inget bättre att prata om än killar". Det stod inte så ordagrant men  ehh, typ nästan...

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill inte vara petig o nördig men det heter citerar (tror jag...):P :D kek

2008-10-04 @ 13:16:42
Postat av: Elin

haha, det gör de :P

va lite trött när ja skrev detta inlägg

2008-10-05 @ 12:32:18
URL: http://itselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0