Turktofflorna överlevde attacken

Herregud, så mycket har hänt idag asså. Jasper svimmade 2 gånger i skolan (jag fick typ panik första gången då han svimmade typ bredvid mig. Andra gången blev vi alla fett oroliga.).
Sedan bröt Ludvig armen, stackarn. Han råkar alltid ut för sånna här grejer. Jobbigt...

Efter skolans små äventyp dröjde jag och Patro kvar och hittade killarna i klassen på fotbollsplanen. Lite bollar sparkades på och några nötter käkades...tack Kaj!

Där efter fick jag cider på mig, av ingen mindre än min kära granne, hehe! Inte lika roligt...

Rapport från händelsen: Turktofflorna överlevde attacken men måste nu gå i terapi.
                                             Patrik kommer att hålla i terapin då han är expert på området turktofflor och deras känslor.

När skorna och byxorna torkat begav jag mig till 4H på min über stora cykel (som är min pappas).
Väl på 4H träffade jag mina friends Susanna och Alexander, ååå va kul att se dem igen!
Sedan kom Anna, Franciska och Oliver och vi hade vårt möte. Till mötet hade jag bakat en oootroligt god kladdkaka, stolt!

Klockan 20.40 begav jag mig hem på min smidiga cykel och fixade mig iordning, sedan drog jag till PH med Patro.
Vi spelade tjejspelet och jag blev en "fegis"!

Sedan kom Aida och Carro förbi och vi blev spådda. Fan va läskigt det va med Aidas och Carros kort, det stämde juh.
Kan väl säga att min framtid ser ljus ut och att jag måste välja min egen väg för att komma dit jag vill och finna lycka.

Kvällen avslutades med kramkalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0