Thank god it's friday

(Okey jag utgår från att det är fredag när jag skriver detta, även om det inte är det rent tekniskt)

Min dag började med sovmorgon och en skön dusch.
Sedan bar det av på cyklen till skolan för att ha teknik, på tekniken hade vi prov och det var väldigt lätt och det kändes bra (typ första gången ever ett prov känndes bra). Sedan var det lunch, det gick väl ner...

Efter lunchen var det dags för matte och mer tänkande, jag börjar typ förstå matten igen. Måste haft nån svacka i typ 8:an för då sög jag. Efter matten skulle vi ha biologi men neeeeeeeej, vår lärare delade bara ut våra prov som vi hade i onsdags och sedan fick vi gå för att hon skulle på diskooo daaansing ikväll. Provet gick bra, trodde att jag skulle vara sämre...hehe.

Men skolälskare som jag är stannade jag, Caroline W, Patricia och Aida kvar på skolan i typ 3 timmar och snackade massa skit och gungade, klättrade i klätterställningen och flummade runt lite allmänt. Askul!



När flummet var klart brog jag till 4H och träffade Lotte, Alexander, Susanna och Frida.
(Frida gick efter typ 10 minuter...)
Men i alla fall, när jag kommer in genom porten kommer 3 underbara människor (aka.babianer) springande mot mig med öppna armar och ropandes "Eeeeeliiin!!!". Efter massa kramar och pussar lungnade vi oss.



Sedan kom Lotte med ett äpple till var och en och vi hade äppelätartävling. Alexander tror jag vann, eller fuskade han?
Det kanske var Lotte som vann egentligen, vem vet...
Sedan sprang jag lite med fåren för de var på vift med mig.

Därefter var det lite pervosnack vid kontainern, alltid lika roligt!

När Lotte och Alexander sedan drog var det bara jag och Susanna kvar men vi hade det jättemysigt.
Vi bakade en kladdkaka och pratade och hon red lite, sen sjöng vi och hoppade runt.

När klockan närmade sig 10 drog vi oss hem och sedan dess har jag suttit här.

Ha det bra, puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0