Mys

Åååå, vad jag vill mysa.

- Vill mysa så som vi gör när vi kramas...
- Vill mysa som vi  gjorde på rix när vi somnade i hög...
- Vill mysa som vi gjorde när vi sov på gården för några helger sen...
- Vill mysa som man gör en regning dag framför tv:n...
- Vill mysa som vi gör när vi lägger huvudet på axeln på någon...
- Vill mysa så som man gör framför en eld...
- Vill mysa så som vi gjorde på rix när vi tittade på stjärnorna...
- Vill mysa och ligga och prata om att, som vi brukar göra patricia...
- Vill mysa med dig kompis!



Kram <3

Kommentarer
Postat av: Patricia

Hihi så mysigt :D

I know what you mean!

2008-10-01 @ 20:19:45
URL: http://aboutpatricia.blogg.se/
Postat av: Susanna

Jag vill också!!! Du kan komma hem till mig och myysa :D:D <3<3

2008-10-01 @ 20:26:37
Postat av: Elin

Patricia: Mm, goodie :D

Susanna: Jaaa, jag vill! <3<3

Tur att vi träffas idag gullis :)

2008-10-03 @ 09:16:51
URL: http://itselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0