Igår var en dag jag har längtat efter länge

Igår var jag uppe redan klockan 8. "Klockan 8...på en lördag!" tänker ni då.
Japp, men vad gör man inte för att åka till 4H och lära sig köra häst och vagn och
spendera dagen med underbara människor.

Under dagen fick vi öva på tömkörning och sedan på eftermiddagen fick vi köra vagn, men det var inte det som var det bästa... Det bästa var mina älskade kompisar som var där.

Vi hade det så roligt!

Det var jag, Lotte, Susanna, Franciska, Hilda, Jocke, Anna S och några till.
Vad gjorde vi då som var så roligt? Svårt att förklara med bara det att rulla runt i gräset, ha kittelkrig och lägga sig i en hög på marken och bara vara. Helt underbart!



Sedan fick jag världens massage av Lotte, shit va skönt det va, och huvudmassage det e fan asnice...

Det va mys mys mys!

Tycker verkligen att vi ska spinna vidare på Anna S ide om en heldag med oss alla, på ett seriöst sätt!
Inte som vi brukar göra, med typ tacos på kvällen och mys framför tv:n...inget fel med det men jag vill ha som på vår kick off, lite den feelingen.

Men tills vi har planerat det kan vi ju fortsätta ha myskvällar framför tv:n!

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0