Faaan vilken nice dag

Idag har det vart så roligt, ååå va bra vi e kompisar!

Började jobba klockan 8 idag igen, lite jobbigt att gå upp men jag kände mig utvilad, fett förvånad...
Jag, Anna S, Fransen, Susanna, Alexander, Lotte och Oliver fixade iordning allt på 4H och det blev asnice. Vi blev klara precis i tid då klockan var 11. Då började folket droppa in och allt gick som smort.

Fan va glad jag blev att det kom människor, efter som jag var pr-ansvarig kändes det ju som att det skulle vara mitt fel om ingen kom.

Men kul var det, och det gick asbra. Vi fick ihop hela 10.000 kr under hela dan!!!!!! Fy fan va duktiga ni är älsklingar.

Efter hela grejen hade vi ett jr-möte och planerade lite sedan var det panik städning och letandes efter nyklar. Det gick inte så bra, hehe. Men men, det ordnade sig till slut.

Kom sedan hem klockan 19 och jag måste fortfarande intala mig själv att det är söndag idag och att jag inte har pluggat och att det är skola imorgon.

Hata att helgen är så kort!!!!

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0