Det har varit jobbigt...

Mm, det kan man säga... mycket har vart på G de senaste dagarna.
Biologi provet gick väl okej, kunde gått bättre men med tanke på hur lite jag pluggade så tror jag att jag kommer att bli nöjd. Sedan igår fick jag värsta sömnbristen och somnade på soffan klockan 9, otroligt skönt!
Sov sedan hela natten men då i min säng...

Idag var en väldigt trevlig dag, inte så farliga lektioner, rätt soft, sen bio med klassen. Vi såg JUNO!
En av mina favoriter fatkis!



Därefter drog vi oss tillbaka till skolan för att ha C-språk den jobbigaste lektionen på veckan men neeeeeeeeeeeej, just idag hade min lärare bestämt sig för att gå på ett möte så vi fick sluta 40 minuter tidigare (sen när händer sånt?).
Men på C-språks lektionen skulle vi i alla fall bestämma provdatum men efter lite protester från vår sida fick vi dela upp provet i 2 små prov istället för 1 stort, asnice!

Väl borta från C-språket satt jag och Caroline W och väntade på resten av folket.
Vi hade en väldigt trevlig stund med massa prat om killar och allt möjligt.

När folket sedan kom sade vi hejdå till dem men satt kvar och fortsatte vår diskution, Caroline Y joinade oss.
Mycket trevligt!
Vi har kommit fram till massa saker på killfronten...

Sedan var det dags för volleyboll med Aida.
Träningen var askul och jag kände att jag utvecklade mig!

Efter träningen var det spurt hem för att plugga teknik då jag har teknikprov imorgon.
Men det känns asbra med det nu.
Fattar inte hur jag kunde lära mig så många uppfinnare på 10 minuter....helt otroligt!



Men nu ska jag ta och fixa mig inför morgondagen puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0