Biologi

Jag gillar biologi, och det känns som att jag kan det mesta.
MEN, det är ju när jag kollar i boken... hur ska jag kunna testa om jag kan hudens alla "delar"? jag har ju hela tiden pappret framför mig och ser de rätta svaren...jag orkar inte.

Sen är jag så himla trött, som Patricia nämde i sin blogg höll vi på att somna på historian idag.
Direkt när jag kom hem gick jag och la mig på soffan och somnade, så skönt. Jag verkligen älskar att ta power naps.

Men neeeeeej, jag fick inte sova hur länge jag ville för då var man ju tvungen att gå upp och plugga fucking biologi.
Ibland vill jag bara ta en time-out från skolan. Varför kan man inte få det? eller varför är det inte okej att säga till läraren att man verkligen inte hann plugga och fråga om man kan få ta läxförhöret/provet en annan dag... jag menar alla vi har ju liv utanför skolan...

Sen är det ju helt okej när läraren tappar tråden när de pratar, att de glömmer att vi hade läxa till en dag och att de kommer för sent men när det kommer till oss då är det verkligen inte okej!
Likadant är det när de ska rätta prov/läxförhör/uppsattser då har de inte haft tid att göra de för de har ju egna liv, med vi då!?! VI!!! Nää, tänkte väl det...inte är det okej när dte händer oss.

Punkt slut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

word

2008-10-07 @ 20:44:34
Postat av: Patricia

"Men neeeeej" är det nya "ooooooj"

Right, bitch?

2008-10-07 @ 21:43:17
URL: http://aboutpatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0