Tema: Stockholm


Denna vecka har vi temavecka i skolan, och vad är inte bättre att ha som tema när man bor i Stockholm om inte Stockholm...not.
Idag var vi i alla fall ute på Långholmen och fick en guidad visning av en skön snubbe inne på fägelset.

Efter den lilla tripen till Långholmen åkte jag hem till min bästaste friend Patro, vi tittade på "Raise you voice" och käkade lite godis :D jummie...

När filmen var slut käkade vi middag och gjorde uppgiften vi fick idag i skolan (onödig uppgift btw).
Sedan tittade vi på ett roligt avsnitt av FRIENDS och hade det allmännt härligt till sklockan närmade sig åtta och jag begav mig till bussen för att åka hem.


 

Väl hemma tittade jag lite på Desperate Housewives och fortsatte sedan kvällen med att sitta framför datorn och chatta och skriva läsloggar (ush ush ush).

Äntligen klar med den, så nu ska jag gå och sova!

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0