En fin dag...

Dagen började med en skön duch i badrummet, när jag sedan var klar för skolan åkte jag bil med familjen till skolan.
Väl framme i skolan hade jag kör och vi lärde oss att sjunga Happy ending med Mika ( som jag gillade)...



Efter kören hade vi hemkunskap och vi gjorde piroger, de blev förvånansvärt väldigt goda.



När hemkunskapen var slut hade vi Franska och tittade på filmen Palais Royal, den va relativt bra faktiskt.
Sedan var det dags för lunch och sedan svenskaredovisningen, som blev väldigt bra eller jag är i alla fall nöjd med min insatts i det hela, även om det inte riktigt blev som vi hade tänkt oss... men men.

Skolan slutade klockan 3 och då drog jag och Hildchen (Hilda) ut på stan för att köpa en balklänning till henne, efter mycket sökandes hittade vi en på Gina Tricot (vem kunde tro det?). Den var jättesöt och sedan hittade vi ett par matchande skor till på din sko. Ååå, vad fin hon kommer att bli <3



Sedan satte vi oss på Burger King och snackade om livet och sådana saker (mycket trevligt).

När klockan närmade sig 7 begav vi oss ner i tunnelbanan och där stöter vi på en männsika som vi känner som var med oss i Tunisien (även det, mycket trevligt).

När vi väl hade splittras satte jag mig på tunnelbanan hem och gick över ängen...

Nu är jag hemma och sitter här och lyssnar på musik och funtar på att skriva texten om mitt kvarter...

Ha det bra, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0